Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jag trodde jag hade koll
Alltså, jag blev helt fast i det här med betting utan svensk licens för ett tag sen. Det började som en grej för att komma runt Spelpaus, men nu känns det som jag tappat kontrollen. De där sidorna är ju så enkla att använda, inga begränsningar, massa bonusar – men ärligt talat, det är skitläskigt hur lätt man bränner pengar utan att märka det. Jag trodde jag hade koll, men nu sitter jag här och inser att jag kanske borde ha varit mer försiktig från början.
Jag har också testat det där, men jag satte upp strikta regler för mig själv direkt. Jag bestämde en budget varje månad och höll mig stenhårt till den. Det viktigaste är att ha koll på att det är lätt att ryckas med. Sen valde jag bara sidor med licens från Malta eller UK, för de känns säkra och har ändå vissa skyddsregler. Om jag ska ge ett råd är det att aldrig spela för mer än vad du verkligen har råd att förlora. Kolla in spel utan licens om du vill läsa mer om det.
Vet du vad, jag tycker det är upp till var och en, men man måste verkligen vara medveten om riskerna. Jag har sett vänner fastna i det här och tro att det är lättförtjänta pengar, men det är nästan alltid huset som vinner. Jag har själv bara testat någon gång, men det är mest för skojs skull och aldrig med större summor. För mig är det viktigaste att spela ansvarsfullt, oavsett om det är med eller utan svensk licens. Gör det till något kul, inte en stress.

Forum Jump:

Users browsing this thread: 5 Guest(s)

Users browsed this thread: binik , EQiblyRek , jimlo , katana