Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
I need your opinion
Jeg har set flere omtale de her IPTV-bokse, men har aldrig selv prøvet dem. Jeg har indtil nu brugt streaming-apps, men synes ofte, kvaliteten varierer. Nogle kanaler fryser, og sport i HD hakker, især i weekenderne. Jeg har hurtigt internet, så det burde ikke være problemet. Måske er det min Wi-Fi? Jeg overvejer at prøve en boks med kabel, men vil gerne høre, om det reelt gør en forskel i hverdagen.
Jeg har været i samme situation og endte med at købe en boks fra IPTV, fordi jeg var træt af ustabil forbindelse. Jeg valgte TVIP S-605, koblede den direkte til routeren – og siden da har jeg haft nul problemer. Boksen var klar fra start, og alt fungerer bare. Det fede er, at du selv kan vælge, hvilke kanaler du vil se, og endda skifte sprog og undertekster undervejs.
Jeg synes, det giver mest mening at vælge en løsning, der bare virker, uden konstant fejlsøgning. Med en boks og netværkskabel slipper du for det tekniske bøvl. Du tænder, vælger din kanal og ser – det er alt. Ingen genstart, ingen opdateringer, bare stabilt signal. Det er ikke raketvidenskab, men det føles alligevel som et kæmpe skridt op.

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Users browsed this thread: binik , Briancef , inernetsamaraBam , internetBam , internetomskBam , jimlo , Joannedit , katana , MalloDemi