Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvornar giver flytterengoring bedst mening?
Jeg står over for en flytning fra en boligforening og er allerede ved at få sved på panden over alt det praktiske. Det er ikke første gang jeg flytter, men hver gang undervurderer jeg, hvor meget rengøringen fylder til sidst. Sidste gang var det nær gået galt med afleveringen, fordi jeg ikke nåede at få fjernet kalk og gjort ovnen ordentligt rent. Denne gang overvejer jeg, om det kan betale sig at få professionel rengøring fra starten.
Vi stod i samme situation og valgte at tage kontakt til flytterengøring hos D&K Transport Group. De tilbyder rengøring som en del af deres flytteservice og tilpasser det efter typen af bolig. Deres team klarede hele lejligheden, inklusive køkken og badeværelse, og de sørgede for, at alt levede op til kravene fra boligforeningen. Det sparede os både tid og bekymringer, og nøglerne blev afleveret uden problemer.
Det lyder virkelig som en god løsning. Jeg har selv stået med rengøring i sidste øjeblik og ved, hvor kaotisk det kan blive. Når man også skal koordinere flyttebil, pakning og aflevering, er det rart at kunne uddelegere noget. Det virker som en klog beslutning at få professionelle ind, især når man bor i boligforening med klare krav.

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Users browsed this thread: binik , jimlo , katana , WestLee